pidurituliÕige pirni valimine

Piduritule vahetamist tuleb alustada sobiva pirni valimisest. Infot selle kohta leiate auto kasutusjuhendist või varuosade kauplusest. Soovitatav on osta rohkem kui üks pirn juhuks kui peaksite vahetuse käigus ostetu ära lõhkuma. Enamike autode piduritulede pirnid on müügil varuosade kauplustes ja tankates, seega nende leidmine ei ole keeruline.

Tuleni pääsemine ja vana pirni eemaldamine

Kui Teie sõiduki pidurituli asub tagumise akna alumises ääres, on soovitatav enne töö algust selgeks teha, kui keeruline on sellele ligipääs. Vahel piisab vaid tagumise istme eemaldamisest kuid mõningatel juhtudel on töö märksa keerulisem. Sellistel juhtudel on soovitatav pöörduda pigem mõne mehaaniku poole või teenindusse.

Esiteks avage pagasiruum ja tehke selgeks, kas pääsete tulele ligi. Kui jah siis alustage pagasiruumi sisemise katte eemaldamisest. See ei tohiks olla raskendatud ning peaksite kerge vaevaga pääsema tuleni. Järgmisena eemaldage tule sisemine(pagasiruumis asuv) kate ja pistikud. Nüüd peaksite olema pirnini jõudnud, seega võtke see sealt välja.

Uue pirni paigaldamine

Nüüd, kus olete saanud ligipääsu piduritule pirnile ja vana pirni välja võtnud, jääb teil üle vaid uus pirn pesasse asetada. Eelnevalt võite kontrollida pirni selle pistikuga ühendades ja pidurit vajutades. Kui pirn süttib, on viga likvideeritud ning asetage pirn koos pistikuga tagasi tule külge ja käige eelmised sammud vastupidises järjekorras läbi.

Kui olete uue pirni paigaldanud ja kogu süsteemi tagasi kokku pannud, kontrollige, kas tuli töötab. Juhul kui esineb tõrkeid pöörduge teenindusse või mõne mehaaniku poole, kuna probleem võib olla juhtmestikus ning selle vahetamine tunduvalt keerulisem ja ohtlikum. Korralikult töötav pidurituli säästab teid potentsiaalsetest avariidest ja trahvidest – kontrollige seda rikke kahtluse korral.

Joomla SEF URLs by Artio

Käesolev kategooria on neile, kes igapäevaseks liikumiseks kasutavad autosid või motoriseeritud kaherattalisi. Siit leiate nõuandeid enda liiklusvahendi hooldamiseks, remondiks ning probleemide ennetamiseks....

Loe edasi

Sissejuhatus Mootorite üle kuumenemiseks on mitmeid põhjuseid. Enamasti on tegemist kasutaja poolse hooletuse või teadmatusega. Kuigi põhjused mootori üle kuumenemiseks on suhteliselt lihtsad ning kergest...

Loe edasi

Pirnid   Levinud viga mida inimesed teevad on see et kõrge kelviniga pirne peetakse "vingemateks". Tegelikuses on asi vastupidi.   Mida suuremad kelvinid seda vähem valgust ja luumeneid on....

Loe edasi

Sissejuhatus Jahutusvedelik ehk antifriis on mootori korrashoiu seisukohalt sama kaaluka tähtsusega kui korralik õli. Seega ei tohi jahutusvedeliku kontrollimisele ja vahetamisele mitte vähem tähelepanu...

Loe edasi

Kõik antud kategooria artiklid

  • Keretööd
    • Auto kerelt kleepsude eemaldamine

      Auto kerele kleepsude panemine võis aastaid tagasi tunduda lahe ja hea mõte kuid aja möödudes soovib enamus neist siiski loobuda. Kahjuks on kleepsude eemaldamine märksa keerulisem, kui nende paigaldamine. Järgnevas artiklis lahkame erinevaid viise, kuidas kleepse eemaldada. Mida kauem on kleeps autol olnud, seda raskem on seda eemaldada. Kohtades, kus kleeps puutub otsese päiksega kokku, kinnituvad nad pinnale eriti tugevalt. Järgmiste nippide abil saate oma auto kerelt või klaasilt suure...

    • Auto pesemine

      Kvaliteetne autode pesemine nõuab hulga teadmisi ja kogemusi. Leotamine -Ära kanna leotust liialt soojale pinnale, sest nii kuivab see kiiresti ära. Vajadusel jahuta pinda jaheda veega! -Leotuse (kõik leotusvedelikud ja muud autohoolduse tarvikud saadaval autotarvete poodides) peale kandmist alusta mustematest kohtadest (veljed, auto alumine osa) ja jätka puhtamatel kohtadel! Nii saavad mustemad kohad kauem leotuda.Kanna leotust ka uste vahedesse!-Vajadusel lase leotusel mõne minuti mõjuda, kuid...

    • Auto vaha valimine

      Auto vahatamine kaitseb Teie neljarattalist sõpra rooste ja korrosiooni eest. Mõningal juhul kaitseb see isegi kriimustuste ja muude värvikahjustuste eest. Sobiva vaha valimine pole aga alati lihtne ülesanne. Peamiselt valitakse sobiv vaha vastavalt tüübile(vedel või pasta) ja selle järgi, kui palju ollakse nõus vaha peale raha kulutama. Neid kaht meeles pidades, võrdleme erinevaid vahade liike ja üritame Teid abistada sobivaima vaha leidmisel. Sünteetiline vs naturaalne vaha Auto vahad...

    • Autovärvi segamine

      Autovärvi segamine on küllaltki lihtne kuid samas täpne töö. Õigete vahendite – lahustite, kõvendite ja segulisandite abil on võimalik saavutada ideaalne värvisegu. Alljärgnevad õpetused on vastavate värvitüüpide puhul küllaltki universaalsed kuid sellest hoolimata soovitame igaks juhuks ka kasutusjuhendist üle kontrollida. Veel baseeruvad värvid Veel baseeruvate värvide kasutamine on võimalik ka otse purgist kuid kuivamise kiirendamiseks või värvikorra õhendamise eesmärgil võite lisada 10%...

    • Kuidas vahetada piduritule pirni

      Õige pirni valimine Piduritule vahetamist tuleb alustada sobiva pirni valimisest. Infot selle kohta leiate auto kasutusjuhendist või varuosade kauplusest. Soovitatav on osta rohkem kui üks pirn juhuks kui peaksite vahetuse käigus ostetu ära lõhkuma. Enamike autode piduritulede pirnid on müügil varuosade kauplustes ja tankates, seega nende leidmine ei ole keeruline. Tuleni pääsemine ja vana pirni eemaldamine Kui Teie sõiduki pidurituli asub tagumise akna alumises ääres, on soovitatav enne töö...

    • Mida peaksid teadma ksenoontuledest

      Pirnid   Levinud viga mida inimesed teevad on see et kõrge kelviniga pirne peetakse "vingemateks". Tegelikuses on asi vastupidi.   Mida suuremad kelvinid seda vähem valgust ja luumeneid on. Praktiliselt kõik üle 6000 kelvini on kasutu kui Teid huvitab Teie turvalisus ja tulede eredus. Mis siis kõige parem pirn on? 4100-4300k. Sellise värvitemperatuuriga pirn eraldab kõige rohkem luumeneid kõigist teistest xenon pirnidest. Sellepärast autotootjad kasutavad neid veel tänagi. Allpool on väike...

    • Värvikahjustused autodel - 10 põhjust

      Enamik alljärgnevatest värvikahjustuste põhjustest on suhteliselt vältimatud. Värvitööstus küll areneb ja muudab värve vastupidavamateks ja kahjustustekindlamaks kuid ajapikku nõuab loodus oma osa murenemise ja tuhmumise teel. Sellest hoolimata on mõningaid viise, kuidas oma autot kaitsta. Mõned enimlevinumad värvikahjustuse põhjused oleme järgnevas nimistus välja toonud. 1.Temperatuuri kõikumised Kui Teie auto seisab päevast-päeva õues paistab paratamatult päike talle peale. Selle tulemusena...